DARMOWA DOSTAWA OD 250 ZŁ
REGULAMIN SKLEPU
1. Postanowienia Ogólne
Podmiotem prowadzącym sklep internetowy Rewersja pod adresem Osiedle Stefana Batorego 37/9 64-300 Nowy Tomyśl, adres URL sklepu https://www.rewersja.pl jest Aldona Krysmann prowadząca nierejestrowaną działalność gospodarczą.
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez osobę fizyczną prowadzącą działalność nierejestrowaną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 marca 2018r. - Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2018 r. poz. 646).
Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@rewersja.pl
2. Definicje:
1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem sklepu.
2. Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep internetowy określony w pkt 1. niniejszego regulaminu.
3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym określonym w pkt. 1
4. Konsument – oznacza osobę fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną.
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą między Klientem a Sprzedawcą, na odległość za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, na zasadach określonych w Regulaminie.
7. Produkt – dostępna w sklepie rzecz ruchoma, używana będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
8. Newsletter – usługa świadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkowników, którzy wyrazili zgodę na przesyłanie im wszelkich informacji o działaniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym adresu e-mail, na Stronie internetowej Sklepu Internetowego;
3. Składanie zamówienia:
Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
W toku składania zamówienia, Klient winien, każdorazowo zwrócić uwagę, czy zamówione Produkty są przeznaczone dla zamierzonego przez Klienta użytku. Zakupów można dokonać poprzez wybranie ikony „Dodaj do Koszyka” oraz dalsze postępowanie zgodne ze wskazówkami zamieszczonymi na stronie zamówienia.
Klient może składać zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Klient przed potwierdzeniem zamówienia będzie miał możliwość weryfikacji zamówienia, zapoznania się oraz akceptacji Regulaminu, sprawdzenia ceny całkowitej zamówienia oraz innych informacji udostępnionych Klientowi w związku z zamówieniem, jak również możliwość poprawienia stwierdzonych w tym zakresie błędów. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta, Sprzedawcy, oświadczenia woli zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z treścią Regulaminu.
Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia Klienta oraz wysłaniu Potwierdzenia otrzymania zamówienia, dokona sprawdzenia dostępności zamówionych Produktów.
Umowa pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia, w formie wiadomości e-mail, że zamówiony Produkt jest dostępny i zostanie Klientowi dostarczony (potwierdzenie wysyłki). Zamówienie pozostanie wiążące przez okres 7 dni od złożenia zamówienia i będzie stanowiło oświadczenie woli potwierdzające zawarcie Umowy z Sprzedającym, jeśli we wskazanym terminie Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wysyłki zamówionego Towaru. Klient ma możliwość rezygnacji z zamówienia przed otrzymaniem potwierdzenia wysyłki, poprzez kontakt ze Sprzedającym w sposób określony w pkt. 1 niniejszego regulaminu.
3. Ceny:
Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich.
Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.
Opłaty za wysyłkę, przygotowanie do przesyłki oraz cena ogólna za realizację zamówienia zostanie wskazana na formularzu wyświetlającym się przed potwierdzeniem przez Klienta złożenia zamówienia oraz w Potwierdzeniu Otrzymania Zamówienia. Opłaty za przesyłkę są zależne od wybranych przez Klienta podczas procedury składania zamówienia sposobu dostawy.
Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sprzedającego. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sprzedającego zmian cen.
4. Płatności:
Do momentu ostatecznego zatwierdzenia Zamówienia przyciskiem „Złóż zamówienie” w zakładce „Płatność”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w Zamówieniu.
Sklep akceptuje następujące formy płatności: przelew bankowy, płatność za pośrednictwem systemu płatności PayPal, karta VISA, karta MasterCard, TPay.
Numer rachunku bankowego Sklepu to: ________________________. W przypadku płatności w formie przelewu bankowego, środki pieniężne muszą wpłynąć na rachunek bankowy Sklepu w ciągu 5 dni od dnia potwierdzenia Zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostaje anulowane. O anulowaniu Zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
6. Dostawa Produktów
Sprzedający zapewnia dostawę złożonych Zamówień na terenie RP.
Czas i forma dostawy jest zależna od wybranej przez Klienta opcji dostawy w trakcie składania Zamówienia.
Dostawa Produktów odbywa się wg zasad wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub brak dostawy, jeśli będą one skutkiem działania siły wyższej, tj. jakichkolwiek okoliczności pozostających poza kontrolą Sprzedającego, w tym w szczególności wojny, aktów terrorystycznych, strajków, stanów wyjątkowych, braku funkcjonowania środków transportu, przerw w dostawach prądu lub mediów, trzęsień ziemi lub innych katastrof naturalnych.
7. Odstąpienie od umowy
. Klient może odstąpić od zawartej Umowy bez podania przyczyny poprzez wysłanie oświadczenia w tym przedmiocie w ciągu 14 dni od daty odebrania Towaru bez podania przyczyny. Oświadczenie może zostać złożone w formie pisemnej bądź też w formie wiadomości elektronicznej wysłanej na adres kontakt@rewersja.pl
We wskazanym powyżej przypadku Klient ma obowiązek niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Zwrot zakupionego Towaru następuje na adres: REWERSJA Vintage Store, Osiedle Stefana Batorego 37/9 64-300 Nowy Tomyśl.
W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy, Umowa uważana jest za niezawartą, a Klient zwolniony jest ze wszystkich zobowiązań.
Jeśli zwrot nastąpi we wskazanym terminie
Sklep gwarantuje zwrot całej kwoty zapłaconej za Towar w sposób wskazany przez Klienta.
W przypadku braku złożenia oświadczenia o wyborze sposobu zwrotu zapłaconej kwoty, zwrot nastąpi w tej samej formie, w której nastąpiła płatność.
Koszt odesłania Towaru nie podlega zwrotowi.
Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (m.in. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania paczki).Sklep nie przyjmuje zwrotów dokonanych przesyłką za pobraniem.
Zwracany Towar nie powinien nosić śladów zużycia, nie może być uszkodzony lub zabrudzony, a ponadto należy do niego dołączyć otrzymane opakowanie., a w przypadku jego uszkodzenia użyć opakowania zamiennego.
Klient ponosi odpowiedzialność za pomniejszenie wartości Towaru, które są wynikiem korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy wskazane zostały w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287), a należą do nich między innymi umowy:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
9. Wady zakupionego towaru
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), a przy zakupie w żaden sposób klient nie został poinformowany o wadach przedmiotu. Jeżeli produkt posiada wadę, a klient został o niej na wszelki sposób poinformowany (opis + zdjęcia) poniższe roszczenia nie będą egzekwowane. Jeżeli Produkt ma wady fizyczne, z zastrzeżeniem spełnienia wskazanych poniżej warunków oraz z zastrzeżeniem braku odmiennych uregulowań, Klient może:
a. żądać usunięcia wady lub wymiany Produktu na wolny od wad. Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,
b. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie,
c. dochodzić odszkodowania za wyrządzoną szkodę.
3. okres rękojmi wynosi dwa lata (rękojmia obejmuje wady, które zostały stwierdzone w okresie dwóch lat od daty doręczenia Produktów do Klienta).
d. jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem roku od wydania rzeczy sprzedanej Kupującemu, domniemywa się, że wada istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.
e. warunkiem skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi jest dysponowanie przez Klienta dowodem zakupu w chwili zgłaszania roszczenia.
f. w celu skorzystania z uprawnień wynikających z rękojmi Klient winien wystąpić z takim żądaniem do Sprzedającego za pośrednictwem poczty email bądź poczty tradycyjnej – wskazanych w pkt 1. Zgłoszenie reklamacyjne winno wskazywać nazwę wadliwego produktu, datę oraz nr dowodu zakupu, opis wady oraz datę stwierdzenia wady, a także oczekiwanego przez Klienta sposobu usunięcia wady.
10. Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie może być interpretowane jako wyłączające lub ograniczające odpowiedzialność Sprzedającego za śmierć lub uszczerbek na zdrowiu spowodowany przez umyślne działania lub zaniedbania Sprzedającego, za szkody spowodowane umyślnie lub rażąco niedbałe działania Sprzedającego oraz nie będzie interpretowane jako ograniczające podstawowe prawa Klienta lub obowiązki Sprzedającego wynikające z natury zawartej umowy, w szczególności przy uwzględnieniu celu zawartej umowy. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mogą być również interpretowane jako zmierzające do jakiegokolwiek innego wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności, której wyłączenie lub ograniczenie nie jest dopuszczalne na podstawie obowiązującego prawa.
NEWSLETTER